علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

مامان و بابا و فسقلی مون

علی در گذر زمان

1394/5/9 18:14
نویسنده : نگار
688 بازدید
اشتراک گذاری

علی و حضورش در بیمارستان (2/6/93)

اون اولا همش بهت زده بود؟؟؟

 

 

چقدر کوچولو بود و من نمیدونستم هااااااااازبان

نمیدونم داره تو خواب با کی دعوا میکنه این قیافه رو گرفته؟؟؟

ولی عاشق طاق باز خوابیدناشمخندونکبوس

اینجا از خواب بیدار شده ولی انگار سیر نشده از خوابخواب

و اینجاست که با این لبخند ملیحش دلم ضعف میره و میخواد بهم التماس کنه که میخواد دوباره بخوابهقه قهه

فرشته ای مثل مامانشو دیده و داره وارسیش میکنه که خودشه یا نه؟!بوسبغل

بیشترین عکسای علی و ثیت شون وقتی گرفته شده که خواب بودخندونک

 

عااااااغااااااا بزارین بخوابم من خواب آلود

داره تعجب میکنه از ادا و اطوارای ما بزرگتراخنده

قربونش بشم اینجا دیگه موهای کرکی شو داره میریزه و کچل شده و عمو هم هی ازش عکس میگیرهخندونک

دیگه تسلیم عمو شده و هی ژست میگیره که ازش عکس بگیرهچشمک

این مامان خانوومشم هر کاری میکنه میخواد ازم خاطره داشته باشهخندونک

رقتم حموم دست از سرم برنمیداره داااااغمگین

اومده آشپزخونه که مامانش تنها نباشهآرام

رفتیم مشهد نشسته و منتظر کارای رسپشن انجام شه 28/1/94

اونجا بودیم که به برکت وجود علی چشمک باروون میبارید و اینم ابتکار پدرجون علیزیبا

خونه عزیز مامان جونمه میخوام بهم بزنم کسی حرفی داره عایاااااا؟؟؟؟عینک

منو بابام عشقولانه تو کندوانبوسمحبت

چارپنجولی راه میروییییییمبغل

رفتم وان و حال میکنمعینکزبان

چی هرجا میرفتم قربون صدقم میرفتنچشمک

همراهای سفرمونم که دیگه هیچ فقط منو سوژه کردن منم دور ازچشمشون همه جا رو ماستی کردمعینکخندونک

داریم میریم مهمونی خجالت

و بازم علی و خواب توی کالسکه ...

خداییش هروقت میرم بیرون و کالسکه سواری میخوابم ...

آی حال میده آی حال میده که نگوخوابچشمک

کی بود؟؟؟ چی بود؟؟؟ با من بود؟!

قربون ناز خوابیدنت بشه مامانمحبتمحبتمحبتبوس

رفتیم خونه عمو و از خودم پذیرایی میکنم داااااجشن

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)