علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

مامان و بابا و فسقلی مون

ازتوهم تاواقعیت؟!

1392/12/6 10:37
نویسنده : نگار
517 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد بابایی بودعشقم.دلقکهورا

اینم کیکشقلب

  من توفکر اینکه چطوری بابایی روخوشحال کنم بودم خیال باطلولی درد در نقطه ای از پایین شکمم توجه منو به تو جلب کرد که نکنه داری دست وپا میزنی و میخوای بگی ....آااااااههههای اونایی که اون بیرون دارید انتظارم رو میکشید....منم هستماااااا..زبان

نمیدونم اما واقعا حست میکردم بغلهرچند شاید زودباشه تو هفته یازدهم.اما وقتی به خاله زنگ زدم پرسیدم گفت حسم درسته .به من زنگ بزنآخه خالت هم توی شیشه ی دلش گلی به اسم آراز داره که تقریبا۶ماه ازتو بزرگتره.خلاصه وقتی رسیدم خونه تندی به بابا گفتم و اونم خوشحال شد .خجالتخیال باطلقلبقلبقلب

بازندهتازشم وقتی کیک تولدشو فوت میکرد برات آرزوهای قشنگ قشنگ کرد.بازنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ایدا
6 اسفند 92 13:03
سلام به قشنگ ترین و مهربونترین مامان دنیا خانومی تولد همسرتم مبارکه گونه گون السون فیندیغینان با هم تولد توتاسوز اوزونن چوخ مواظب ال نازیم قوربانام آیدا جانا سنده اوزونن مواظب اول
fati
14 شهریور 93 17:11
سلاممممممم نگار جونم خوبی مطمئنم منو یادت نیست ولی من تو رو یادمه و فراموشت نکردم داشتم پستارو میدیدم که یهو دیدم نوشتی فسقلی ما پریدم اومدم دیدم بلههههههه نگار جونی مامان شده تبریک میگم عزیزم امیدوارم جینپولیت صحیح و سالم به دنیا بیاد حالا خودمو معرفی میکنم فاطیم از بچه ه ای خانوم گل (خانوم گلای تبریز)