علی کوچولوعلی کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

مامان و بابا و فسقلی مون

نگرانیهای مادرت..!!!

1393/1/29 13:48
نویسنده : نگار
644 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان و بابا ، نفسم ، همه زندگیم

الان که توی هفته 19 هستیم ، من هر چی میخورمم تو تکون نمیهوری که دلمو ببری و این منو نگران میکنه گریه

قبل از هفته 16 روزی چندین و چند بار حست میکردم اما الان که میدونم بزرگ شدی چرا تکون نمیخوری عسلم؟؟؟

شبا رو نمیتونم خوب بخوابم ..میدونی که مامان از خیلی وقت پیشا عادت داره که به پشت بخوابه و سمت راستش اما الان که بزرگ شدی میگن باید به سمت چپم بخوابمناراحت

دست بابای مهربونت درد نکنه که با من عین شاهزاده ها رفتار میکنه و موقع خواب همه بالشای بزرگ و کوچیک رو دور و برم میچینه خنده تا راحت بخوابم ولی چون من عادت ندارم صبا کمرم میگیرهناراحت که بازم خدا بابایی رو هم برا من و هم برای گل پسرم نگه داره که ماشاژم میده تا نرم شه...

استرس چند روز پیش نصف شب بیدار شدم و دیدم دمر شدم و رو شکم خوابیدم خیلی ترسیدم و تو هم که تکون نمیخوری و من نگرانتر میشماسترسحالا بماند که هر روز کابوسایی میبینم که حتی نمیتونم تصورشونم توی عالم بیداری بکنم...

ولی دیروز صیح کاملا با احساس تپش قلبت از خواب بیدار شدم و دیدم بازم بد خوابیدمکلافه عجب مامانیم من ...مگه نه؟! که تندی بلند شدمو شیر با خرما خوردم ، داشتم سکته میکردم که بابایی قربونش برم آرومم کردقلب

حالا از این حرفا که خیلی ناراحتم میکنه که بگذریم ، دیروز پنجشنبه عمو امیدت اومده بود خونمون که امروز بره امتحان استخدامی پالایشگاه ...امید برامون نون خرمایی کرمانشاه آورده که خیلی خوشمزن ...فکر نکنی هاااا بخاطر من آورده نععع خیرم واسه شما آورده که من بخورم و تو جون بگیریچشمکنیشخند

تو هم عوض این کادوش و برای تشکر از عموت دعا کن که توی این آزمون قبول شه و زندگیش سر و سامون بگیره خیال باطل

فسقلی اینم بگم که منو بابایی هنوز توی انتخاب اسم برات موندیم ...اما یه پیشنهادی دادم به بابایی که فعلا قبول کردهلبخند اما من وقتی میخوام صدات کنم با توجه به حرفای خاله محمد میخونمتقلب

نمیدونم وقتی بابا هر روز صب که بیدار میشیم و تو رو میبوسه و سلام میکنه رو متوجه میشی یا نه؟؟؟ یا صدای قرآن و شعر و موسیقی هایی رو که برات میزارم و یا وقتی باهم داریم کاری رو انجام میدیم و من باهات حرف میزنم رو متوجه میشی؟؟؟

اینو همیشه بیاد داشته باش که فسقلی من و بابا تمام وجودمونه و روح و قلبمونهماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)